Gastro Catering - Catering i Oslo & omegn
Meny Anledninger Food Truck Bedrift FAQ Om oss
Meny Anledninger Food Truck Bedrift FAQ Om oss

Hva er fristen for å legge inn/endre/kansellere en bestilling?

Se gjerne våre frister her.

 

Må maten varmes opp etter leveranse?

Våre tapasmenyer består av varme og kalde retter. Varm mat kommer pakket i én eller flere isoporkasser. Den holder maten varm i minst tre timer etter leveranse.

 

Når bør jeg få maten levert?

Vi anbefaler kjøper å sette leveringstidspunkt opp til en time før selskapet starter.

 

Hvordan blir maten levert?

Maten kommer ferdig og pent anrettet på engangsfat. Det er mulig å bestille mat på hvite melaminfat. Tillegg 300 kr tilkommer. Ta gjerne kontakt med oss på tlf/mail eller skriv i kommentarfeltet at det er ønskelig med melaminfat.

 

Tilpasser dere menyer til diettbehov/allergier?

Ja, vi tilpasser våre menyer til vanlige allergier så lenge du gir oss beskjed om hvor mange personer og hvilke allergier det gjelder på forhånd (senest 48h før leveranse). Vi har mange gode vegetariske/veganske alternativer. Vi tilbyr ikke halal-slaktet kjøtt dessverre.

Merk at ingredienser som løk, hvitløk, sukker eller krydder er essensielle i matlaging, og at vi i utgangspunktet ikke kan utelukke disse ingrediensene fra våre menyer.

 

Hvor mange porsjoner bør jeg bestille?

Vi anbefaler at du bestiller like mange porsjoner av våre menyer som det er voksne deltakere på middagen eller arrangementet. 

 

Følger serveringsutstyr/engangsutstyr med?

Nei, det gjør det ikke. 

 

Kan jeg leie serveringsutstyr av dere?

Ja, det kan du. Dette må i så fall avtales i god tid på forhånd. Vi samarbeider med Den Flyvende Tallerken. 

 

Kan jeg kjøpe engangsutstyr?

Ja, det kan du. Vi bruker miljøvennlig engangsutstyr laget av papp eller bambus/tre.

 

Hva gjør jeg med utstyret maten er levert i?

Er det bestilt melaminfat kan kjøper selv returnere fatene til Gastro Catering innen 2 uker fra leveringsdato eller avtale retur på mail mot gebyr. Det gjelder også grønne kasser maten er levert i. Er maten levert på engangsfat kan disse kastes etter bruk og det er ikke behov for retur.

 

Jeg har ikke mottatt min bestilling, hva gjør jeg?

Dersom du ikke har mottatt din bestilling, og det har gått mer enn 30 minutter over avtalt leveringstidspunkt, bør du kontakte oss på telefon 22 27 10 20 (tastevalg 2) 8:00-16:00 i ukedager. Henvendelser som gjelder levering inneværende dag (utenom ordinær åpningstid) kan kontakte vår vakttelefon 465 03 897. Vennligst ha ditt ordrenummer klart.

 

Kan jeg betale med kort hos sjåføren?

Nei, dessverre. Betaling for privatkunder skjer via Klarna og det blir sendt ut en betalingslenke ca. to virkedager før leveringsdato. Det er mulig å velge kortbetaling i Klarna.

Betaling til bedrifter skjer via faktura. En korrekt fakturaadresse med evt. referansenummer, kostnadssted eller annen merking må være avklart før leveringen har funnet sted. 

 

Setter sjåføren opp buffeten for oss?

Maten er levert "på døren". Våre sjåfører har mange leveringer i løpet av en dag, og har dessverre ikke tid til å rigge opp buffeten. Om man ønsker at noen andre rigger opp buffeten kan man leie inn servitør av oss.

 

Hvor mye koster leie av personell?

Leie av kokk fra kr 795,- pr time

Leie av hovmester fra kr 850,- pr time

Leie av servitør fra kr 750,- pr time

Minimum arbeidstid er 5 timer.

KONTAKT OSS
Telefon: 22 27 10 20
(08:00-16:00 Mandag-Fredag)
E-post: bestilling@gastrocatering.no

Vi svarer på mail fortløpende i bookingkontorets åpningstid.

Henvendelser som gjelder levering inneværende dag (utenom ordinær åpningstid) kan kontakte vår vakttelefon 465 03 897. Vennligst ha ditt ordrenummer klart.

Vi holder stengt på alle helligdager.

BESØKSADRESSE
Persveien 22, 0581, Oslo

POSTADRESSE
Postboks 6489, Etterstad 0606 OSLO

Om oss | Vilkår | FAQ | Personvernerklæring

Jeg samtykker til at cookies for statistisk bruk benyttes